Saturday, November 12, 2011

11.11.11 is OVER


Body&Soul top, Cotton Ink skirt, Lilou shawl, Rococo bracelet, Charles&Keith shoes





Okay, 11.11.11 is now over. Tanggal yang menurut kebanyakan orang bagus itu saya habiskan dengan teman-teman dan pasangan tercinta. We went to Potato head yesterday, we as Binusian 2011.. woot woot.. Walaupun kami baru beberapa bulan lulus dan baru akan diwisuda tanggal 19 Nov nanti, kami selalu kangen dengan masa-masa kami selama masih berada di kampus. 

Saat bertemu pun, kalimat pertama yang menjadi pembuka pembicaraan kami tidak lain adalah "lagi sibuk apa sekarang?" or "sekarang kerja dimana?". Walaupun terdengar seperti basa-basi, kami tetap bisa dekat seperti ini karena we always update with each others' life. Hehehe.. 

Satu hal yang saya yakini, teman/sahabat tidak selalu harus bertemu setiap saat. Dengan ada selang waktu bertemu akan ada hal yang layak untuk jadi bahan pembicaraan. Walaupun terkadang jika terlalu lama tidak bertemu, selang waktu tersebut bisa menjadi gap yang akan membuat suasana terasa awkward

Ada satu quote yang bisa menggambarkan apa yang saya rasakan terhadap teman-teman saya dan ini adalah quote favorit saya dari film 500 days of Summer:

"people change. feelings change. it doesn't mean that the love once shared wasn't true and real. it simply just means that sometimes when people grow, they grow apart."

:) 

2 comments:

  1. i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member.

    and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

    i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
    (u can add me on facebook and contact me at : cheeringwinda@yahoo.com)

    ReplyDelete
  2. Hi Windaa... shud i call u winda or tiodang? :D
    Wow, thank u so much.. i feel honored :)
    i already follow ur blog and twitter. My twitter acc is @angieaja. Pleasure is mine to know a person like u :)

    surely, i'll keep in touch with ur blog and do the same as u did darl.. i also really like ur blog. Very useful and have a lot of information.. Good jod ;)

    oh ya, i also added u on fb.. my acc is angie aja as well.. let's be friends :)

    cheers....

    ReplyDelete